luni, 4 martie 2019

Iubirea unui tată

"Adesea, copiii consideră de la sine înțeleasă iubirea unui tată. 
Însă eu vreau să-ți ofer toate mulțumirile pe care ți le datorez... 
Pentru momentele minunate pe care le-am petrecut împreună când eram mică, pentru hohotele de râs, pentru răbdarea de care ai dat dovadă și pentru blândețea cu care ai avut grijă de mine. 
Timpul și distanța nu ne pot despărți! 
Tu ești certitudinea care face orice incertitudine suportabilă. Tu ești cel în care am încredere atunci când nimic nu merge bine. 
Mi-ai insuflat puterea de a fi independentă, dar știu că ești mereu lângă mine, tăcut și generos, gata să mă ajuți dacă dau greș. 
La mulți ani, tată! 
Te iubesc necondiționat! 
This is our year u know what I mean!😉#48 #18", este mesajul fiicei lui Marius Șumudică. 

La Multi Ani, Șumi!!
Te așteptăm acasă!!

FzR!!