luni, 11 martie 2019

Zboară cât mai sus


PAOK Salonic a trecut ieri de Atromitos cu scorul de 3-0.
Formația lui Răzvan Lucescu are 21 de victorii în acest sezon.
Încă patru și poate fi campioană cu două etape înainte de final.
Cu fiecare meci, cu fiecare victorie, Răzvan Lucescu se apropie și mai mult de titlu.
Va fi antrenorul ce aduce titlul celor de la PAOK după nu mai putin de 34 de ani.
Și primul care ar încheia sezonul invincibil pe locul 1.
„ZBOARĂ CÂT MAI SUS ȘI DĂ-MI ARIPI SĂ TE URMEZ”
Ieri un fan al lui PAOK a afișat un banner imens cu un mesaj emoționant: 
Zboară cât mai sus și dă-mi aripi să te urmez ”. 
Era dedicat tatălui său, care a murit. 
Și el era suporter al alb-negrilor. 
Faptul că azi sunt susținător al lui PAOK îl datorez părintelui meu, el m-a adus la stadion de când eram doar un copil. Întotdeauna plângea aici ”, a povestit fanul.
Înainte să se stingă, mi-a cerut să-i pun alături «vulturul bicefal ». 
Și i-am pus un steag mare. 
PAOK este legătura mea cu el, sufletul lui e în arenă. Când sunt în tribună, simt că mă îmbrățișează ”.
Sursa: gsp.ro
Despre pasiunea din tată-n fiu, răbdare, speranță, sărbătoare si imbrățisare.
Astăzi nea Nae Manea ar fi implinit 65 de ani.
Sambătă după minutul 78, imediat ce Rapidul s-a dezlăntuit mi-a părut ca-i revăd incursiunile de ghepard.
Dacă cei din Cerurile cele Visinii zboară cât mai sus, noi pămantenii suntem obligati să ducem Rapidul mai departe.
Darul cel mai de pret.
FzR!!