duminică, 23 august 2020

Cei mai frumoși

 

Acum două seri, la finala Europa League dintre Sevilla și Inter, comentatorul spunea că orice se poate întâmpla.
I-am mulțumit pentru încurajare și m-am gândit că la sfârșitul acestei noi aventuri Rapidulețul va promova....

Toți cei noi veniți au promis că ne vor duce acolo unde ne este locul.
Zâmbesc.
Ei nu știm că noi ne aflăm deja acolo: în Valea Plângerii, la egală distanță dintre amăgire și împlinire.
Poate de aceea suntem veșnic îndrăgostiți.
Pentru că ne încăpățânăm, din același tren, să credem că viitoare destinație va fi cea mai frumoasă.
În dimineața aceasta, mai mult decât în celelalte, m-am trezit și m-am simțit fericit.
Fără niciun motiv.
Doar Fericit.
Că trăiesc, mă emoționez, sper, visez și am curaj să încep un nou drum..
Sâmbăta viitoare se va da startul în noul sezon competițional.
- Pot să-ți dau un sfat?
- Prefer o bere.

FzR!!