marți, 4 august 2020

Oglinda retrovizoare


Știți de ce parbrizul este mai mare decât oglinda retrovizoare?
Pentru că drumul care ne este înainte este mai important decât cel pe care îl lăsăm în urmă!!!
Circulă de câteva zile prin media, informația că fostul președinte al LPF ( zis "Brutărie" ) ar veni președinte, alături și câțiva oameni de afaceri, președinte la Rapid. 
Dan Alexa ar fi schimbat din funcție.

„Tată, momentan nu vă pot oferi prea multe detalii.
Am la dispoziție timp de gândire cam o săptămână.
La Rapid se vor schimba niște lucruri, iar decizia mea contează mult în funcție de aceste aspecte. 
Am avut niste discuții, dar încă nu sunt concretizate și nu este nimic oficial. Va rog să mă înțelegeți.
Nu vă pot spune rolul meu, pe care s-ar putea să îl am la Rapid, dar că pot confirma că au fost niște discutii”, a declarat Dumitru Dragomir.

Nu ne uităm cumva în oglinda retrovizoare??
Întreb.

FzR!!