duminică, 16 august 2020

Conferențiarii

 
Adi Iencsi a debutat ieri pe banca Rapidului contra academicienilor de la Clinceni.
Scorul final a fost 0-0.

„ Am fost încântat de acest meci, am fost oportuniști, pentru că ei trebuiau să joace cu o altă. Am folosit două formule, câte una pentru fiecare repriză, a fost un test foarte bun. Am foarte mulți jucători tineri, încerc să clădesc o echipă, însă avem în continuare multe lucruri de pus la punct. 

Încerc să creez un grup foarte apropiat, asta e cel mai important, ca lotul să fie cât mai omogen, și sunt sigur că suntem pe drumul cel bun.

Mă simt bine, mereu am emoții la meciuri, pentru că dacă n-ai emoții, n-ai pasiune, dar am alături un lot de caractere plăcute și asta mă ajută foarte mult”, a spus Adrian Iencsi.

Din primul său interviu remarcăm, din păcate, lipsa speranțelor față de ceva transferuri, problemele existente la lot și din interiorul clubului.

O misiune extrem de dificilă pentru căpitanul nostru.

Următorul amical este anunțat spre sfârșitul săptămânii viitoare împotriva celor de la CSM Slatina.

Cu siguranță dacă ne vom bucura de victorie, băieții vor fi conferențiari. 

Autodidacții la lumina tremurândă a unei lămpi inegrite.

Dar de la care ne va fi vestit faptul că în curând vom fi împreună.

Tot ce contează.


FzR!!