sâmbătă, 15 august 2020

Dansul pinguinului

 

M-am întâlnit cu Victor, îi mulțumesc pe această cale. Are încredere în capacitatea mea de a gestiona un club precum Rapidul.

Am avut o discuție, mi-a propus postul de președinte ca și acum doi ani de zile, când a venit la Rapid. 

Dar ca și atunci, am pus anumite condiții și anume că nu pot lucra cu anumite persoane care sunt acum la club.

Am văzut că a făcut un pas în spate. Dar un pas în spate a făcut și în Liga 4, iar apoi a făcut mai mulți pași în față. 

Nu vreau să mai facem dansul pinguinului.

S-au întâmplat anumite lucruri și nu pot să lucrez cu anumite persoane care au o altă mentalitate. 

Victor nu este singurul acționar de la Rapid. 

Dacă ar fi fost el, probabil ne-am fi înțeles mult mai bine ", a declarat Nico în cadrul emisiunii Fotbal Club.

Dansul pinguinului, definiția cea mai potrivită a destinului nostru.

Noi rapidiștii nu suntem cei ce dorim să ni se îndeplinească visele, ci cei ce refuzăm să ne fie interzis dreptul de a visa...

O versiune în germană.

Adică a celor ce aseară au zdrobit mit-ul tiki-taka.

Dar dacă dansul pinguinului reprezintă tocmai arma noastră secretă?

Zic și eu....

Adică visez!


FzR!!