joi, 9 iulie 2020

Supărat

Nu ai cum să fii mulțumit. Am pierdut două puncte, asta e, nu avem ce să mai facem. Trebuie să mergem să câștigăm la Petrolul. Sunt supărat, normal. Voiam să câștigăm. Ne-am creat ocazii, nu a fost vina lui Dan Alexa. Nu a fost un ritm foarte ridicat și era normal să fie așa, după perioada de pauză. Am avut ocazii mari, dar nu am înscris”, a spus Victor Angelescu, la ProSport LIVE.

Evident, acționarul principal nu are de ce să fie supărat...
Întreagă echipă a fost cea care a acceptat salariul minim pe economie în toată această perioadă dificilă.
Toți membrii echipei au dovedit atitudine și până la ultimul știu și înțeleg ce înseamnă RAPID.
Misiunea nu este ușoară.
Meciul de marți ne-a adus bucuria. Aceea de a-i vedea pe băieți împreună.

Îngrijorătoare este însă absența lui Pancone.

Am înțeles că s-a simțit un pic rău (n.r. – Daniel Pancu) și am spus că e mai bine să nu riște. Cu Florin nu am prelungit contractul, am stabilit că vom rămâne în relații bune. Nu are legătură cu Daniel Pancu. Motivul a fost că Florin este și impresar și am stabilit că e mai bine să rămână un impresar apropiat de Rapid, a mai spus Victor Angelescu.

De la Victor așteptăm echilibrul unei societăți dezvoltate pe principii corecte, cu respect față de angajați, istorie și brand.
Toate acestea aduc Victorii, Victore!

FzR!!