vineri, 17 iulie 2020

Istoria nu uită și nu iartă

Nu încape nicio îndoială de faptul că "rapidist te naști, nu devii".
Nu mă număr printre norocoșii al căror prim cuvânt a fost RAPID și nu "mama", însă cu siguranță sunt parte, la fel precum noi toți, ale poate celei mai frumoase Povești.
Regimul trecut ne-a adus lacrimi, dezamăgiri, dar mai ales învățătura, alături de Rapidulețul nostru drag, faptului că și atunci când totul pare potrivnic bucuriile, fie ele cât de mici, sunt inestimabile.
Nu ne-am dorit decât să fim judecați (arbitrați) corect.
Nu am fost însă pe placul puterii. 
Nici noi susținătorii ei.
La schimb am cântat " Ceaușescu - PCR / Au băgat Rapidul în " B" !! ".
Rapidismul mi-a fost, îmi este și-mi va fi măsura de a judeca și înfrunta nedreptățile.
Alături de cele din viață, cele din teren multe dintre ele au fost cauzate de cei de la dinam0.
Astăzi Istoria pare să se răzvrătească.
Cel mai probabil săturată de atâtea nedreptăți,prin trimisul ei numit COVID-19, Istoria ne dovedește că nu uită și nu iartă...
Culmea prin testul PCR dinamoviștii se îndreaptă tot mai mult către "B".
Către o liga inferioară în care nu au activat niciodată.

Coincidență sau nu, mă gandesc că poate cauza dreptății nu este definitiv pierdută.

FzR!!