duminică, 26 iulie 2020

Zis și Facundo!

Rapidulețul s-a deplasat astăzi la Arad, judecând după jocul din prima repriză, parcă doar pentru a participa la "revelionul" pus la cale de suporterii "Bătrânei Doamne".
Cu un mers mai mult de mocăniță, vișinii au părut în primul act impovorați de miza partidei.
Hlistei, proaspăt uns căpitan, răsplătit probabil pentru lacrimile din etapa trecută, a fost impegatul (sau impiedicatul) de mișcare a unei garnituri ce a scârțâit din toate încheieturile în primele 45 de minute.
Și cum o nenorocire nu vine niciodată singură, trenul " personal și stingher " oprește în stația Erorilor în minutul 38, după o bâlbâiala iscată între Popa și Iacob.
Fiesta se declanșează pe schelele de lângă stadion.
Înghit în sec și le spun " o rugăciune ".
Băieții ăștia cărora le-a luat banii TAS-ul ar trebui amenințați cu depunctarea pentru nerespectarea distanțării fizice și încălcarea regulilor, nu?
Căci așa ne-au acuzat și pe noi, nu?
Ne salvează fluierul "centralului".
La pauză fac o schimbare inspirată: arunc doza încălzită și-mi inșurubez un Zimbru până-n miezul sufletului.
Să fie după-amiaza lucrului bine făcut, zic!
În actul doi Alexa mută disperat: iese Jorza, Crețu și Messi Draghiceanu, intră Lazăr, Sefer CR7, Vali Alexandru și eu.
Nu m-am putut abține.
Torțele încep să sfârâie în jurul terenului, orașului îi crește pulsul.
Sefer execută lung o lovitură liberă Mallo se înalță peste întreg careul și-l execută pe goalkeeperul arădean.
Țâșnesc din canapea, alunec pe gresie, mă opresc fix în ușa de la intrare.
GOOOOLLLL!
1-1, nu capul meu...!
Speranțele se trezesc în sufletele noastre.
Ei, bine....așa mai leneș, căci să nu va gândiți că am căpătat între timp cine știe ce mers de Intercity.
Aradenii își pitesc torțele, mestecă confetiile și-și înghit brusc scandările.
MUTA Arad din regina balului a devenit din acest minut 57 Cenușăreasa de la miezul nopții.
Rapidulețul începe să "le lege".
Sefer CR7 pare în poftă de joc, Tano e exact, Goge muncitor...
Înghit cheița de la doza de bere.
Semn bun?
Sefer mai ridică de la colțul terenului un Zmeu fix tot în centrul careului pentru același Mallo care îi ia fața din nou lui Melinte și reia cu genunchiul din 5 metri:
GOOOOLLLL!!!
Imi verific capul, frec la ochi. Visez?
Rapidulețul preia conducerea și Muta nu mai e promovată matematic la acest scor.
Mă uit la ceas.
Mai sunt 12 minute de joc din cele regulamentare.
Mă uit spre trbunele improvizate.
Cui îi mai pasă de regulamente?
Galeria echipei adverse, înțeleg prezentă în curtea unui service de lângă stadion, cântă și își încurajează favoriții.
Arbitrul arată 6 minute de prelungire.
Eu le arăt arădenilor până și degetele de la picioare.
Rezistăm eroic!!
Fluier final!!
VICTORIE!!
Rapidismul se dovedește încă o dată ce mai aventuroasă meserie de "iubit degeaba".
Fac calculele: mai bine jucăm împotriva liderilor și doar în deplasare.
De acolo ne-au venit punctele și speranțele.
Zis și făcut!
Facundo Mallo este eroul meciului.
Ne-a mai rămas o finală...

FzR!!