duminică, 26 iulie 2020

Chirița Bârzoi

La finalul meciului, un grup de suporteri ai ”Bătrânei Doamne”, nu au întâmpinat niciun obstacol în a ajunge la autocarul echipei noastre și a se lua la bătaie cu antrenorul Dan Alexa. 
Antrenorul formației giuleștene, care era pe punctul de a urca în autocar, nu s-a ferit să aibă un conflict fizic cu suporterii.
" Erau destui și nu am avut ce să fac, decât să mă apăr. Doar nu era să stau să iau bătaie. Nu au ajuns la jucători să îi lovească. Eu mă pregăteam să urc în autocar când au venit toți acei suporteri”
” Suporterii UTA-ei au lovit jucători ai Rapidului. 
Nu am fost la meci să vă dau mai multe amănunte, dar nu e OK”, susține Lucian Ionescu, directorul de imagine al Rapidului.
Mută, bătrână, fără nicio urmă de fair-play în organizarea acestei confruntări, ba chiar încălcând flagrant destule reguli..
Cu siguranță însă lpf-ul nu va avea nicio reacție față de aceste incidente.
Chiar și așa, astăzi ”Bătrâna Doamnă” și-a terfelit elegantă în mocirla unui comportament huliganic, devenind mioritică Coana Chiriță.
O interpretare ieftină în traversti a unor pseudo-suporteri frustrați...
FzR!!