sâmbătă, 11 iulie 2020

Lada de bere

” Din punctul meu de vedere a fost roșu clar, iar înainte de eliminare a fost penalty clar la Drăghiceanu. 
Au spus-o și specialiștii la televizor. Am citit și eu comunicatul lor și am am văzut că spuneau că nu ni s-au dat nouă niște roșii. 
Crede-mă că nu țin minte absolut nicio fază. 
Dar e dreptul lor, au văzut meciul în felul lor. 
Repet, dacă ni se dădea ceea ce aveam, aveam și 11 metri la 0-0, înainte de eliminare.
Mioveniul vrea să pună presiune, Mioveniul vrea să folosească orice mod de a avea liniște pentru următorul meci. 
Sunt practici care se mai folosesc și acum și e treaba lor. Treaba noastră trebuie să fie doar Petrolul”, a comentat Dan Alexa.

Aseară în timp ce parcurgeam acest "război" al declarațiilor am omorât șase muște: doi masculi și patru femei.
- Cum ai știut care sunt masculi și care femeie?
- Simplu, cele două s-au așezat pe lada de bere și cele patru pe cardul meu de credit.
Sau teancul cu bani publici.
UTA, Turris, CSS Mioveni și FC Argeș.

FzR!!