vineri, 23 octombrie 2020

Bla, bla, bla...

 

Discursul anului "s-a dat" aseară, din partea unui vișiniu ( cum altfel? ), ce a îmbrăcat cu adevărat și tricoul Rapidului nostru.
Pe când Rapidul era mare și frumos.

" Să vă spun sincer, eu sunt cel mai mare autocritic al meu. 
De două luni de zile nu joc nimic, nu știu ce se întâmplă cu mine. Sunt foarte realist. 
Nu e jocul meu, nu sunt mulțumit de mine, vreau mai mult pe faza ofensivă. 
Poate m-a ajuns și vârsta, dar nu vreau să cred acest lucru. Încerc să mă pregătesc mult mai mult decât cei tineri, pentru că vârsta nu iartă pe nimeni, dar sper să-mi revin. 
Sunt foarte supărat pe mine și pentru meciurile de la echipa națională", a spus Deac, după victoria cu CSKA Sofia.

O atitudine din care cu siguranță copilașii noștri răsfățați ar trebui să înțeleagă cu adevărat ceva.

Pentru că din păcate discursurile ce le-au auzit până acum în vestiar s-au dovedit simple "bla-bla-uri".


FzR!!