duminică, 11 octombrie 2020

D-ale carnavalului

 

Lumea carnavalului şi a bâlciului, din mica noastră mahala bucureşteană,  continuă cu același vârtej de situaţii caraghioase, în această Poveste fără de sfârșit și plină de complicaţii amoroase.

Conducerea clubului nostru încercat, reprezentată prin Didina și Miţa, alias Angelescu și Niculescu, după intervenția de aseară "a violentului Pampon" ( alias Florin Manea) au realizat peste noapte transferul unui fundaș de Liga1.

„ Am venit cu gânduri mărețe, să ajungem în Liga 1, unde îi stă bine Rapidului, unde merită să fie, pentru că este o echipă de tradiție, o echipă cu milioane de români și îmi propun să pun și eu umărul la această promovare. 
N-a fost o decizie grea să las prima ligă pentru Liga 2, pentru că întotdeauna mi-am dorit să îmbrac tricoul Rapidului. 
Familia m-a îndemnat să vin aici, tatăl meu este foarte fericit pentru că Rapid este echipa pe care o iubește din copilărie și pentru mine a fost o decizie foarte ușoară”, a spus Alex Dandea, pentru fcrapid.ro.

Sperăm ca acest transfer să suplinească plecările lui Mallo și Bonin.
Pentru că din păcate ne putem lăuda doar cu inaugurarea culoarului "de pe axul central" acolo de unde încasăm absolut toate golurile: Crișan și Nastos.

Dacă inclusiv acest transfer se va dovedi o comedie, un motiv în plus de a mai plânge în hohote precum Crăcănel (alias încercatul suporter rapidist), nu ne va rămâne decât să visăm în continuare.

Bun venit, Alex!!


FzR!!