vineri, 30 octombrie 2020

Trist! Trist! Trist!

 
„ Scuze rapidiștilor. Eu sunt vinovatul. Nu sunt nici Guardiola, nici Mourinho. 
Vă spun din suflet că am făcut totul pentru voi. Nu pot să cred... 
Nu caut scuze pentru acest dezastru! 
Trebuie schimbată atitudinea, care e înfiorătoare. 
Eu până acum nu am reușit să schimb ceva. 
nu mă înjurați de morți, în rest criticați-mă. 
Eu vă iubesc la fel de mult pe toți. 
Aveți tot dreptul să criticați, doar să nu mă înjurați de morți. 
Șanse avem la promovare, dar trebuie mai mare atenție la lot. Mă înclin și-mi cer încă o dată scuze”.

„ Cum vreţi să fiu? 

Vesel? 

Nu, sunt supărat! 

Sunt mort de supărare! 

Sunt trist cu adevărat! 

Trist! Trist! Trist! În viaţa mea nu am simţit asemenea tristeţe! 

Am crezut în ei, și cred în continuare. 

Am venit pompier cu o găleată într-un crater! Nu cred că pot să sting aşa ceva.

Nu pot eu să învăţ jucători de 30 de ani să dea pasă de 5 metri. 

Cred că o să fim şi bătuţi. 

Şi alergaţi! 

Eu am trăit clipele astea la Rapid. 

Şi cred că aşa şi merităm. Îmi vine să plâng, să mă bag în pământ, nu să mă ascund. Chiar îmi vine să plâng!”, a declarat Mihai Iosif după finalul partidei. 

Mihai, te iubim și te respectăm pentru că simți la fel ca noi.

FzR!!