duminică, 11 octombrie 2020

Vânare de vânt

 

5-0 = 5

” Felicit Craiova, dar consider că echipa mea a avut inițiativa, o posesie superioară. O fază fixă a făcut diferența. Au marcat dintr-o fază fixă și băieții mei au fost destul de bulversați.

Am avut noi inițiativă, dar a venit și golul doi, mă bucur totuși că mereu am încercat să revenim. E greu să revii la 0-3 de la pauză și să mai ai inițiativă, dar băieții mei au avut, au avut ritm de joc, a declarat Iencsi, la finalul partidei FC U Craiova 1948 – FC Rapid 1923, scor 5-0.

Până și declarația lui Adi(0) este la fel de halucinantă, precum jocul echip...pardon!, nu se poate numi așa grupul de infractori ce a furat aseară echipamentul Rapidului.
După declarația lui Iencsi, înțeleg însă umilința lor (nu a noastră!): la o faza fixă, pe fondul unei posesii a oaspeților, gazdele au marcat 5 goluri.

De supărare am rămas închis. Și nu cu ocazia parangheliei.
La noi virusul incompetenței și indolenței a ucis milioane de visuri, destine, speranțe...

De câte ori omu-n sus va privi,
Până cerul să-l vadă-ndeajuns?
Și câte urechi necesare-i vor fi,
Ca s-audă al lumilor plâns?
Câti mai au de murit ca s-aflăm în sfârșit,
Că oameni prea mulți au murit?
RĂSPUNSUL PRIETENI E VÂNARE DE VÂNT,
RĂSPUNSU-I VÂNARE DE VÂNT.
Drum lin, Bebelushule!

FzR!!