duminică, 18 octombrie 2020

Leul sau prada?

S-a vindecat de coronavirus, "a ridicat în picioare" rețelele de socializare cu postările sale și a revenit în forță, parcă și mai motivat. 
Zlatan Ibrahimovic continuă să sfideze vârsta din buletin și datorită lui AC Milan are punctaj maxim și este din nou lider solitar.
Imediat după triumful din "Derby Della Madonnina", în care suedezul a marcat 2 goluri în 5 minute, a făcut publică fotografia unui leu după ce și-a devorat prada.

„ Am stat închis în casă două săptămâni, aveam atâta foame și am arătat-o cu cele două goluri. Sunt dezamăgit că am ratat penaltyul, dar contează că am învins. 
Suntem abia la început și de când m-am întors echipa crește, s-a schimbat mentalitatea. 
Tinerii își asumă responsabilitatea și se pregătesc la maximum. 
Eu sunt cel mai bătrân, dar sunt un leu și îmi place pentru că toți mă urmează. Chiar mă mir de nivelul meu. 
Am plecat în MLS ca să mă simt viu și a trece peste accidentare. 
Eram în dubiu dacă să renunț sau nu. 
Raiola mi-a spus că ar fi prea simplu să mă opresc așa. 
Am simțit că încă sunt util Milanului și am revenit. 
Cred în titlu! ", a declarat Zlatan. 

Luni băieții noștri vor ieși din izolare și vor reveni pe terenul de antrenament.

În cazul lor, începând cu meciul următor, rămâne să ne lămurim ce rol vor juca:

Leul sau prada?


FzR!!