miercuri, 21 octombrie 2020

Leul?

A trebuit să vină minutul 119 al partidei împotriva formației din Intrarea Vrabiei pentru ca speranțele noastre de a ajunge a loviturile de departajare să se risipească. 
Milea și-a încercat norocul cu un șut de la mare distanță, aproximativ 30 de metri, pe jos, și a reușit. 
Tătaru, nu Nelu, ci Alex al nostru, a plonjat, dar nu a putut nici reține balonul, nici respinge. 
Balonul l-a păcălit, iar mingea a intrat în plasă.

„ Lipsesc câțiva oameni din staff, s-a pierdut un pic din concentrare, dar e inadmisibil ce am văzut azi. E prima dată de când antrenez și sunt foarte supărat, foarte afectat. Nu îmi vine să cred nici acum. Am văzut meciul din fața ecranului și sunt profund dezamăgit, vă spun cu cea mai mare sinceritate. 
Nu cred că puteam face mai mult dacă stăteam pe bancă, pentru că am păstrat legătura cu stafful în permanență, cu Vali. 
Am vorbit cu jucătorii prin mesaje, i-am mobilizat tot timpul. Din păcate, nu am reușit să facem față, nu am avut tonus, ritm, nimic. 
Spre surprinderea mea, parcă am avut o tresărire de orgoliu spre minutele de prelungire. Parcă am mai creat ceva”, a declarat Adrian Iencsi la DigiSport.

Leii noștri s-au dovedi câțiva bănuți ruginiți.
Parcă am mai creat ceva..."
Da.
Panică și amărăciune în sufletele noastre.

FzR!!