vineri, 8 ianuarie 2021

50 bani

 

În dimineața aceasta am realizat că 2021 se pronunță 2020 și 1.
Ce am reușit noi în '89, americanii au reușit abia în 2021.
Nu trebuie deci să ne pierdem încrederea.
Dacă stau să mă gândesc mai bine, puteam să fiu milionar în dolari, dar acum mult timp mama mi-a zis: " de banii ăștia iei o pâine și două sifoane, nu bitcoini! ".
Acum primesc și zeci de reproșuri acasă.
- Iubitule, tu înțelegi ce spun?
- Nu dragă...dar sunt foarte atent!
Bine, sunt de fapt atent la mutările Rapidului din această iarnă.

” Rapid continuă seria transferurilor, readucând doi dintre cei mai promițători juniori produși de Centrul de Performanță Rapid București.
Valentin Mărgărit și Ciprian Popescu au revenit la Rapid, după ce în prima parte a sezonului au fost jucătorii prim-divizionarei Hermannstadt.
Ciprian Popescu (16 ani) este atacant și evoluat în prima parte a sezonului pentru Hermannstadt II, având trei jocuri disputate în Liga 3, iar portarul Valentin Mărgărit (16 ani) a făcut parte din lotul mare al formației sibiene, fiind de două ori „pe bancă” în Liga 1. Ambii jucători sunt internaționali români U17.
Cei doi au reușit cu Rapid U15 să obțină locul 3 în Liga Elitelor, în sezonul 2018/2019”, anunță siteul clubului.

Pe seară am plecat împreună cu Angelescu la cumpărături:
Casiera: - 340 lei și 50 bani.
Angelescu: Am eu 50 bani.

FzR!!