luni, 18 ianuarie 2021

Trilema

 

Nu înțeleg oamenii care se îmbracă elegant ca să meargă la Lidl, că doar nu e Carrefour.

Am visat că am fost la psihiatru:
- Domnule doctor, am o mare trilemă!
- Poftim? Vrei să spui dilemă.
- Nu, nu! Eu am am o trilemă.
- Te ascult.
- Acum ceva timp, l-am împrumutat pe Vasile cu 10.000 euro. Timpul a trecut și am decis că este timpul să merg să îmi înapoieze banii. 
Când am ajuns la el acasă, am fost întâmpinat de o blondă superbă. Din vorbă în vorbă ne-am depășit limitele, dacă înțelegeți ce vreau să zic.
Între timp, se întoarce și Vasile acasă și când ne vede, îmi da o mamă de bătaie mai ceva ca în filme.
Doctorul grăbit:
- Domnule, hai să ne grăbim puțin. Care este trilema?
- A doua zi, am fost iarăși și am pățit la fel. De două săptămâni, merg în fiecare zi acolo și am început să am trilemă: " Eu de ce merg acolo? Să îmi iau banii, pentru blondă sau să-mi iau bătaie de la Vasile?
Mă trezesc.
Am o trilemă: am 10.000 euro, o blondă superbă lângă mine și curând posibilitatea de a vedea în curând Rapidul.
Normal că aleg Rapidul!


FzR!!