sâmbătă, 30 ianuarie 2021

Făt-Frumos

- Ai băut? mă întreabă nevastă-mea.
- Nicio picătură.
- Da, da...De-abia mai stai în picioare. Ia zi sincer, ai băut?
- Nu.
- Spune după mine: Vulturul stă pe pisc în picioare cu un pix în plisc.
- Am băut.
De bucurie pentru că vulturul "stă pe pisc", iar Acvila noastră pare-se că se înalță tot mai cutezator în aventura sa către înălțimile Ligii 1.

Astăzi golurile noastre au fost marcate de Bălan (‘5), Ursu (’56), Ioniță I (’72) și Pănoiu (’83).
Frank Hubbard spunea că "cea mai sigură metodă de a-ți dubla banii este să pliezi în două bancnotele și să-ți le pui în buzunar ".
La fel se întâmplă și cu speranțele, unde noi rapidiștii suntem deja multi-milionari.

Rapidulețul s-a aplecat astăzi spre urechea mea și mi-a șoptit "gingaș":
" Promit solemn, să fiu de treabă,
Și să nu mă mai ia iară valul
Parol, căci și semnez:
Eu " Făt-Frumos " și...calul!!

FzR!!