duminică, 24 ianuarie 2021

Vrăbiuța

Doamne, ce coșmar am avut!
M-am trezit leoarcă de transpirație...
- Ce ai visat?? Mă întreabă încercând să pară îngrijorată.
- Că mă duceam la muncă!...

Astăzi, la 24 de ore de la marea revanșă, când îi sărbătorim pe toți cei ce poartă numele de " Mica Unire ", plasele porților din Intrarea Vrabiei 30 încă tremură...
Ieri, A.Bălan ( pare-se cu apetit de goluri în 2021 ) și Hlistei i-au oferit din teren cadourile lor sărbătoritului nostru Dandea.
Care la rândul său a dorit să-și ofere primul " roșu " ( 30' ).
Bănuiesc că s-a grăbit să iasă mai repede de pe teren pentru a pregăti misa-en-place-ul pentru petrecerea planuită imediat după fluierul final al " centralului ".
Sincer să fiu am fost mai mult cu ochii după " central " decât pe desfășurarea partidei.

Bănuiesc că " vrăbiuța " e un fel de muza a progresiștilor, altfel nu-mi explic reverențele lor. 
Ce mai tura-vura!
Nu pot fi contrazic că-n Poveștile Rapidului, chiar și în pauza competițională, își mai face loc și câte o Prințesă, nu? 
- Iubitule, mi-a zis o vrăbiuță că te droghezi...e adevărat?
- Asta e culmea! Tu vorbești cu păsările și tot eu sunt acela care mă droghez?

FzR!!