joi, 21 ianuarie 2021

Prea repede


De ziua îndrăgostiților am rezervat o masă...și pe 14 mă duc să o iau de la IKEA.

- Și ce făceați în noaptea crimei?

- Dansam.

- Puteți demonstra?

- Sigur! Puneți-mi niște Depeche Mode.

Asta este moda mea! Grăbită! Curând va fi sâmbătă și ne vom lua revanșa față de progresiști.

Apropos de viteză....

Pe vremea când viața era una normală, la una dintre interminabilele mele escapade la Shorley, am ieșit afumat din restaurant uitând unde mă aflu și încotro mă voi îndrepta.

Mă sui grăbit în taxi și-i spun șoferului:

- La Shorley!!

- La Shorley??

- Da!!

Șoferul mută mașina puțin mai în față și-mi spune:

- Am ajuns.

- Am ajuns? Așa de repede?

- Da, boss.

Cobor derutat. Fac câțiva pași, mă întorc spre șofer și-i spun răstit:

- Data viitoare să nu mai mergi atât de repede.


FzR!!