miercuri, 13 ianuarie 2021

Prun

 

Rapidulețul a reușit ieri transferul lui Ivica Žunić, un jucător croat în vârstă de 32 de ani, de la CFR Cluj, acesta semnând un contract valabil un an și jumătate.
„ Am auzit foarte multe lucruri frumoase despre Rapid, dar mai ales despre suporterii lui. 
Știu că Rapid este o echipă mare în Europa, au jucat în fazele finale ale Cupei UEFA cu ceva timp în urmă. 
Sunt foarte fericit să ajung aici, este un proiect de viitor, există ambiția de a se promova, iar acest lucru m-a făcut să accept, refuzând alte trei oferte din Liga 1. 
Vreau să stau aici mai mulți ani și să ajung în topul fotbalului românesc cu Rapid ”, a spus Ivica pentru fcrapid.ro.
După plecarea lui preferatului meu Tano Bonin și a lui Manole, păstrând încă dubii în privința grecului Nastos, în centrul apărării riscam să inaugurăm primii kilometrii ai autostrăzii București - Europa.
După antrenamentul de ieri, am făcut câțiva pași împreună cu Angelescu al nostru.
- Na, suporterul meu drag, nici anu ăsta pomul aista n-o să facă piersici!
- De ce Victoraș? Pentru că este înghețat?
- Nu! Pentru că îi prun, mă!!
Baftă, Žunić!!
Bun-venit!


FzR!!