miercuri, 6 ianuarie 2021

Mă întreb

 

Astăzi dimineață am plecat decis să încep munca. 
M-am întors acasă în mai puțin de un minut. Uitasem laptopul în bar.
Nu sunt superstițios, însă anul acesta dacă va merge în turism la fel ca-n 2020, hotelurile vor fura prosoape de la noi turiștii...
La cafeaua de la birou m-am aventurat într-o conversație Freudiană:
- Spune-mi, care este meseria visurilor tale?
- Eu, în visurile mele, nu lucrez.
Mă limitez să visez.
După răsunatorul transfer al liberianului, Herr Alex Ioniță Întâiul s-a întors în sfârșit acasă.

Alături de fiul rătăcitor, Rapidulețul l-a transferat, pentru a-i apara buturile, pe Horațiu Moldovan un portar de 22 de ani ce a mai trecut pe la CFR Cluj, FC Hermannstadt, Viitorul Pandurii Târgu Jiu, Ripensia Timișoara, Sepsi Sf. Gheorghe, iar din vară a evoluat în 4 meciuri pentru UTA Arad, în prima ligă.

Moldovan, da? Nu moldovean!
La știri aud faptul că un vasluian a ajuns la spital după ce a băut o bere!
Era berea lui frate-su!
Deși sper din tot sufletul să mă înșel, trebuie să recunosc că transferurile de până acum ale Rapidului îmi par experimente ce vor eșua.
Pentru a nu-mi lasă singur Rapidulețul încerc și eu un experiment social.
Îmi pun șapca cu "Iubesc AUR".
Până acum am fost insultat, scuipat și bătut.
Mă întreb oare ce se va întâmpla când voi purta șapca și în afara casei...


FzR!!