duminică, 10 ianuarie 2021

Amprenta

Mă simt atât de singur!
Am nevoie de o companie...de preferat să fie una petrolieră!
Modest.

- Vai, mă scuzați, am înlăturat un dinte sănătos. Acum va trebui să-l scot și pe cel bolnav.
- Nu este nimic grav. Bine că nu sunteți oftalmolog!
Tolerant.

Muzeul Rapidului prinde tot mai mult contur. 
Unul dintre cele mai importante exponate va fi replica după Cupa României pe care Rapidul a cucerit-o în 1998, după o pauză de numai puțin 23 de ani.
Până acum, aceasta a fost în posesia căpitanului nostru de atunci, Cristi Dulca.

„ Am luat-o în 1998, s-a lipit de mine și nu voiam să mai renunț la ea. Nea Marian Rada chiar îmi tot spunea: 
" Când aduci, bă, Cupa? " L-am tot amânat până a rămas de tot la mine. Acum mă despart un pic cu greu de ea, dar cu mare drag, că știu că ajunge unde trebuie! ”
Cu Dragoste pentru Culori.
Modest, tolerant, cu Dragoste pentru Culori...
La o distanță de 23 de ani, dovadă că amprenta sufletului nostru iubește acest 23 de două ori, trofeul a poposit în Muzeul ce ne va bucura pe noi toți.
23x2.
Mulțumim, Căpitane!


FzR!!