sâmbătă, 23 ianuarie 2021

Colosal!

 

Mai puțin contează faptul că am câștigat. Nu acesta era obiectivul, obiectivul era să facem un antrenament bun, să închidem această săptămâmă cu un meci totuși bun, din punct de vedere al intensității și al dificultăților pe care le-am întâmpinat. Știam de Progresul Spartac că este o echipă bună pentru Liga a 3-a și pentru acest meci, obiectivele au fost realizate.

Am avut parte de un adversar care ne-a pus în anumite momente dificultate. Știam că Progresul joacă agresiv, pentru că așa a fost și în trecut când a jucat contra noastră. Acesta e stilul ei de joc, tocmai de accea am și programat acest meci. Am vrut să întâmpinăm oponență.

Avem concurență pe toate posturile. Din ce am discutat și cu conducerea, campania de achiziții este încheiată. Nu știu dacă s-ar mai putea întâmpla ceva, niciodată să nu spui niciodată, dar în acest moment eu zic să suntem acoperiți cu cel puțin doi jucători pe fiecare post. Cine va fi mai în formă la data jocului oficial, acela va juca. Acum încercăm să le oferim tuturor câte 45 de minute. Acum e o perioadă de acumulare”, a declarat Grig.

Desfac încă o bere.

- Dumneata câte sticle de bere bei pe zi? mă întreabă doctorul.

- Opt până la zece sticle...

- Colosal! Eu nici apă nu aș putea să beau atâta!

- Păi, apă nici eu n-aș putea să beau..

Mai desfac încă o sticlă...

Recomandarea este să-ți desfaci și tu una!

Pentru că avem colosal de multe motive de a ne bucura!


FzR!!