luni, 25 ianuarie 2021

Pe scurt

 

Pe când nu eram împreună, cu acte zic, flirtam cu ea:
- Să nu afle nimeni despre relația noastră.
- Despre ce vorbești?
- Exact, așa-mi place, bravo!
- Nu, serios, cine ești?
- Excelent!!
Apoi am ajuns la decizii mai serioase:
- Tinere, ceri mâna ficei mele? Înțeleg că ai viitorul asigurat?
- Dacă ea nu m-a păcălit, da!
Nu a fost chiar așa ușor de asigurat viitorul...
Pentru că-i și o chestiune de noroc.
Am sunat într-o zi la un post de radio.
- Bună ziua!
- Bună ziua! Va ascultăm.
- Am găsit un portofel care conține 15.000 de euro și un buletin de identitate pe numele Ion Ion.
- Și vrei să găsim pagubasul?
- Nu, aș vrea să-i ofer o dedicație muzicală.
Viitorul a fost apoi mai puțin lipsit de griji.
Îmi spune într-o zi foarte supărată.
- Cum te-ai îngrășat în halul ăsta??
- Am dat "Accept All " la cookies.
Cu o viață dezordonată drumul nu va duce cu siguranță către o destinație exotică.
- Va rog un whiskey cu gheață!
- Domnule aici suntem la spital!!
- Bine, atunci puneți-mi-l în perfuzie!
- Cu ce dotări se mândrește totuși spitalul dvs?
- Toate asistentele noastre au silicoane.
Viața.
Pe scurt.
 " Sunt unele zile când mi se pare că sunt gata să mor din cauza unei supradoze de fericire ".
Acum 2 zile, pe 23 normal, s-au împlinit 32 de ani fără Salvador Dali.

Supradoza de fericire?
RAPID!

FzR!!