duminică, 3 ianuarie 2021

Călătoria

 

Am reușit astăzi, în sfârșit, să fac și primul pas în noul an. 
2021 pare un an chiar OK. Nici nu a trebuit să merg la muncă până acum.
Lucrurile par să meargă "ca pe roate", nu?
Va fac și o mărturisire.
Știți ce am făcut în prima dimineață a anului, când voi dormeați?

Am ieșit afară, nu era nimeni, și am început să arunc cu bancnote de 5000.000 de euro pe jos după care mă prefăceam că mă bucur că le găsesc!!
Așa fac în fiecare an ca să-mi meargă bine! 
Așa procedăm noi toți rapidiștii, altfel nu-mi explic încăpățânarea de a crede la infinit într-un viitor mai bun.
S-au anunțat deja primele semne bune ale anului: a semnat fostul nostru tunar Alex Ioniță, cu zero goluri înscrise pentru UTA, Angelescu s-a înțeles la salariu cu frații Herea, iar Șumudică a fost declarat antrenorul anului în Turcia.
Deja am început să mă plictisesc de fericire, nu?
Despre noi se mai spune și că " dacă vrem să-l facem pe Dumnezeu să râdă, îi arătăm planurile noastre de viitor."
Ce va aprecia întotdeauna va fi însă călătoria noastră prin viață.
Plină de iubire, pasiune și speranță.

FzR!!