vineri, 12 iunie 2020

Imagine

Ziua bună se cunoaște de dimineață!
Pot să-mi aleg altă dimineață?

Ce se mai aude, ne aflăm încă " în plină pandemie "?

- Nu va supărați, e liber lângă Dvs?
- Sigur că da, dar mai întâi v-aș ruga să măsurați 2 metri.

Mi-ar place să am încredere în oameni așa cum are Ilie Năstase, care l-a pus pe Marica naș.

Îțara asta tot mai tristă, cine sapă groapa altuia...primește un bonus salarial de 2500 lei.

Care este cel mai frumos lucru care vi s-a întâmplat în copilărie?
În afară de Moș Crăciun.

Pentru mine ramane ziua din septembrie '83 cand pe Republicii m-am îndragostit iremediabil de Rapid.
Lângă Rapidulețul meu mi-a fost însă mult mai ușor să înțeleg faptul că ițele vieții sunt încurcate, iar dacă nu-ți pierzi încrederea în sine reușești să însemni ceva. Tot ce contează.

Să te naști sărac, parțial surd, să n-ai posibilități de a face multă școală, să vinzi în copilărie bomboane și ziare călătorilor din tren, dar să mori că și unul dintre cei mai mari inventatori ai tuturor timpurilor: Thomas Edison, inventatorul becului electric. Printre multe altele.

Printre numeroasele mijloace de transport, imaginația este cea cu care călătoresc cel mai mult.

Îmi imaginez ziua când îmi voi revedea Rapidul.
Ce bucurie poate fi mai mare?

FzR!!