luni, 22 iunie 2020

Zambesc!

Geto-dacii au fost descrişi de contemporanii lor ca fiind, printre altele, o seminţie cu multe ritualuri bizare chiar şi pentru acele vremuri. 
Plângeau când li se năşteau copiii, râdeau înaintea morţii, femeile se aruncau în flăcările rugului pe care incinerau cadavrele soţilor, iar regii îşi sacrificau fiii, pentru a-i trimite soli la Zalmoxe.

Sunt pui de dac.

M-am grăbit să plâng în ziua în care m-am născut, pentru că știam ce mă așteaptă.
În fiecare zi sunt însă recunoscător nopților ce se transformă în dimineți, prietenilor ce se dovedesc sinceri și viselor ce se transformă în realitate.
Un premiant de mic, zic eu.
Un temerar ce a învățat încă din armata faptul că "aviația dă senzația"...
Nimic din cele întâlnite în viața mea de până acum nu s-au dovedit a fi întâmplătoare.
Au fost cu siguranță necesare.
Astfel am reușit să am cele mai bune alegeri.
DA!!
Așa a continuat...

- Dragă, câte tacamuri ne-au dispărut după plecarea invitațiilor?
Ea: - Toate cele pe care scrie Restaurantul Lido!!

Cea mai bună alegere rămâne însă Rapidul.
Cu el am zâmbit, chiar și atunci când a plâns sufletul în mine.

Zâmbesc.
Pentru că există.

FzR!!