luni, 15 iunie 2020

Probabil

Astăzi elevii au susținut ineditul examen la Limba Română contând pentru Evaluarea Națională.
Evident după ce le-au fost evaluate temperaturile la intrare.
Aseară i-am spus fiului meu:
- Mai bine ai trece examenul, altfel să uiți că sunt tatăl tău!
- Sigur, tată....
După examen:
- Deci, cum a fost examenul?
- Tu cine ești, mă, să mă întrebi?!

Ei, bine...e drept nici eu nu am un fiu. Unul de care să știu, bineînțeles!

15 iunie ora 12. 
A trecut jumătate de an!

Acum 131 de ani Luceafărul se aprindea pentru totdeauna pe Cerul Neamului Românesc.
Poate pentru prima dată de acolo de sus se minunează de ce vede în dulcea sa Românie: pandemie, stări de urgență, alertă sau de orice,  mâhnire, deznădejde....
Astăzi Cerul a plâns toată ziua...
Semn că nu întâmplător El este cel ce a scris Făt-Frumos din Lacrimă....

Un basm mai mult decât popular...
Probabil și despre Rapid.

FzR!!