marți, 2 iunie 2020

Lovituri

Pentru că suntem antrenați, țineți-vă bine pentru că după noul coronavirus avem și un update la noul Ebola...

Un proverb african spune că " te poți trezi devreme în zori, dar soarta ta s-a trezit deja cu o jumătate de oră înaintea ta ".

Maimuțele din India care au furat mostrele de covid19 sunt foarte aproape de a descoperi vaccinul.
Pentru că ușor vara își va intra în drepturi gândesc că nimeni, cu excepția celor de la OMS, nu va mai fi interesat de epidemiile astea ale vieții.
Ce?
Atunci când vii după-miezul nopții de la terasă mai dai drumul la televizor?!
Să te audă din camera cealaltă?
La terasă:
- Nume și prenume, vă rog!
- Îmi pare rău, sunt înscris la alcoolicii anonimi.

Ca să ies la terasă trebuie să-mi legalizez copia după buletin?

Legi făcute pe genunchi: au omis să ne spună câți avem voie sub masă.

Noroc cu epidemia asta care a adus aminte celor de la Horeca că spațiile care le exploatează trebuie să fie curate și dezinfectate.

Vând 3 locuri rezervate la o terasă în Eforie Nord în data de 28 septembrie ora 18. 

- Ieri i-am făcut o surpriză nemaipomenită soției mele!
- Nu mai spune! Ce cadou i-ai făcut?
- O ciocolată cu lapte!
- Bine, dar asta consideri tu o surpriză nemaipomenită?
- Sigur că da! Ea își dorea o rochie...

M-a trimis la piață:
- Cât costă ardeii roșii?
- 21 de lei kilogramul.
- Da-s cumva umpluți cu carne?!

Nu am mai rezistat...am băgat divorț.
Judecătorul: - Dumneavoastră v-ați bătut soțul cu bâta de oină?
- Numa' ne-am jucat sportu' aista, domn judecător!
- Dar, bine! Are 29 de urme de lovituri...
- Încă nu cunosc regulamentul!

Cea de-a 30-a lovitură mă doare cel mai tare: de 87 de zile sufăr după Rapid.

FzR!!