marți, 9 iunie 2020

Din Paleolitic

Cel mai nasol în perioada următoare este că va trebui să stai la coadă ca să stai la coadă.
Dacă într-o cutie pui un gunoi , ea devine coș de gunoi, iar dacă pui un diamant, devine cutie de valori.
La fel și cu capul!

Degeaba ai învățat toată materia pentru BAC dacă în ziua aia ai 37,4 temperatură.

Definiția burlacului: bărbatul care vine în fiecare dimineață de la serviciu din direcții diferite.

Mă trezesc noaptea, îmi scot verigheta și mă bucur de libertate. Apoi o pun înapoi în deget, îmi îmbrățișez soția și adorm la loc.
- Sunt îngrijorat. Aud o voce care-mi zice toată ziua ce să fac. Sunt posedat?
- Nu! Ești însurat!

Aflu în sfârșit că au început și în București protestele.
Un troleibuz s-a autoincendiat pe Lascăr Catargiu

Breakin' niuz:
- Alo, pompierii, mi-a luat foc casa!
- Spune repede, unde a apărut prima oară focul?
- În Paleolitic, dar ce legătură are?

Cel mai probabil încă din Paleolitic a apărut focul ce arde pentru Rapid.
În desenele rupestre de pe sufletele noastre se regăsesc dovezi ale Iubirii ce dăinuie de peste 50.000 de ani.
O Iubire ce și-a așteptat până în 1923 e.n. sensul și rostul.

Rapidulețul împlinește peste 2 zile vârsta de 97 de ani.

2020-ul ăsta ne aduce deci cele mai multe bucurii de suflet.

FzR!!!