joi, 4 iunie 2020

Quid pro Quo

Frumusețea unui sentiment se măsoară prin sacrificiul pe care ești gata să-l faci pentru el. ( John Galsworty )

Ar trebui să învățăm de la mare să improvizăm și să ne lăsăm duși de la cer, să nu avem granițe...


Într-o zi valul a întrebat marea:

- Mă iubești?
Și marea a răspuns: binele meu este atât de puternic, încât de fiecare dată când te îndepartezi spre pământ, te trag înapoi pentru a te recupera în brațele mele...
" Atunci când n-am să mai pot iubi pe nimeni, am să mor. Voi, cei care știți că meritați dragostea mea, aveți grijă să nu mă ucideți. "
Geo Bogza, nu eu...

Rapidulețul pierde cu 1-0 în confruntarea cu dinam0, dar ne dăruiește emoție și bucuria revederii, fie ea chiar una virtuală.

La schimb, noi îl strângem cu dragoste în brațele noastre.

Quid pro Quo.

FzR!!