joi, 11 iunie 2020

Livin' la coVida Loca

Breakin' niuz:
La șapte zile după amicalul împotriva celor de la dinam0, astăzi aflăm că magazionerul acestora a fost testat pozitiv.

Normal că suntem îngrijorați după ce am aflat ce s-a întâmplat la Dinamo, pentru că am jucat acum o săptămână cu ei. Noi ne-am testat cu o zi înainte de acel amical, pentru a 3-a oră, totul a fost OK. Nu știm exact cum se transmite acest virus, ce dinamică are, dar la meci s-a respectat protocolul sanitar. 
Jucătorii au avut contact numai pe teren cu adversarii și n-au fost în apropierea magazionerului. Noi, oficialii, am stat separat, n-am intrat în nicio incintă, nu am fost împreună. Urma ca noi să facem următorul test la 14 zile distanță, dar e posibil să-l facem puțin mai repede. 
Sper să fie bine. Jucătorii noștri sunt în regulă, nu s-au plâns că ar avea vreo problemă până acum. Sperăm că lucrurile vor rămâne la fel și în continuare”, a declarat Burcă pentru GSP.RO.
Obișnuiți să nu primim "cadouri de la greci", viață ne dovedește incăo dată faptul că destinul nostru rămâne unul cu "volumul dat la maxim".
Ella que será
She's livin' la covida loca
Y te dolerá

Sí, de verdad te toca
Ella es tu final
Vive la covida loca
Ella te dirá
Vive la covida loca
She's livin' la covida loca

FzR!!