marți, 2 iunie 2020

Jumătatea plină

Nu prea am somn noaptea, stau și mă uit în tavan și mă gândesc: oare pe mine barza m-a adus sau bufnița?

Gânduri...

Dacă Traian angaja Bechtel să-i facă podul ăla de la Drobeta, în locul lui Apolodor, și-acum eram daci liberi....

Știe cineva, anul ăsta se mai ține Free Hugs Day?

Care mai merge astăzi la protest în America?
Am și eu nevoie de teneși albi Nike, mărimea 42 și dacă se poate un jump-suit cu trei linii...

- De unde ai bicicleta?
- Am făcut schimb cu Dănuț Lacher...
- Ce i-ai dat în schimb?
- Un pumn în față...

E, bine...
I-aș da un pumn în față și lui Talpan ăsta de la csa.
Pentru al 3-lea an la rând încearcă să-și promoveze echipa pe alte criterii decât cele sportive.
Deh, se dovedește fără nicio altă investigație medicală faptul că ADN-ul este fără niciun dubiu al unei echipe născute în acest spirit mincinos.

Întrunit pe 1 iunie 2020 Comitetul de Urgență al AMFB a hotărât că: „Liga 4 va continua, atunci când măsurile impuse de Guvern vor putea fi îndeplinite, printr-un turneu PLAY-OFF între primele patru echipe clasate, în formatul aprobat in august 2019, câștigătoarea acestui turneu urmând a reprezenta municipiul Bucuresti la barajul pentru promovarea in Liga a 3-a.” 

Astfel, în play-off vor participa FC Rapid 1923 II, csa steaua, Bucharest United și câștigătoarea unui joc de baraj dintre Progresul 2005 și AFC Asalt, ambele având același punctaj.  
Cu alte cuvinte, FC Rapid 1923 II ar putea opri, pentru al treilea an la rând, csa steaua din drumul spre promovare. 

2020 pare să fie un an plin de emoții și surprize.

Și ne aflăm abia la jumătatea lui.

FzR!!