vineri, 26 iunie 2020

Te iubesc la infinit!

Idol în Giulești, Adrian Iencsi a așezat în câteva rânduri toată dragostea sa pentru Rapid.

Iencsi a strâns 212 partide, reușit 24 goluri și de două ori (1999 și 2003) a fost campion național în tricoul nostru.
" Vă salut, rapidiști de pretutindeni! Cu deosebită emoție, vă urez La Mulți Ani, odată cu aniversarea celor 97 de ani de existență!
O vârstă impresionantă pentru un club ce poartă pe umeri istoria frumoasă alb-vișinie.
Când ai facut 97 de ani, Rapidule? Că eu te văd tot ca pe un copil rebel al fotbalului. Ești curios și pasionat. Ești nebun și pătimaș, ești corect si frumos. Ești cel mai frumos, Rapidule!
Tu mi-ai dat o casă când eu îmi căutam locul, mi-ai dat speranță și cântec, mi-ai dat mândria de a te purta peste tot în lumea asta.
Tu mi-ai colorat viața în alb-vișiniu. Îți mulțumesc, Rapidule! Te iubesc la infinit! Și încă o zi în plus!", a fost mesajul transmis de căpitanul nostru.
FzR!!