luni, 16 noiembrie 2020

+378

 
San Marino a obținut al doilea egal consecutiv în Liga Națiunilor, ultima minune având loc la capătul unei partide în care ”La Serenissima” a jucat din minutul 49 "în 10" împotriva celor din județul Gibraltar.
Asta înseamnă că, pentru prima dată în istorie, micuța echipă națională reușește două partide consecutive fără înfrângere.
De-a lungul istoriei, micuța națională a reușit o singură victorie. S-a întâmplat în 2004, când a învins Liechtenstein, cu 1-0, într-o partidă amicală.
Imediat după joc, Dante Rossi (33 de ani), fundașul de origine argentiniană a izbucnit în plâns.

” Am zis că n-aș plânge, dar o să plâng. 

Un cadou pentru mica mea țară mare, mare. 

Pentru mine e un vis. Îmi cer scuze, nu pot să vorbesc. Familia mea e fericită, la fel și soția mea.

Dedic acest rezultat întregii țări. 

Suntem o țară mică, dar avem inimă mare. 

Către familia mea, soția mea, prietenii mei: îmi pare rău că plâng, sunt emoționat”.

Și noi rapidiștii credeam că suntem cei mai nefericiți de pe pământ, nu?

Hotărât lucru, pentru mercato-ul din iarnă am cel puțin o soluție pentru a readuce pasiunea la echipă: Dante Rossi!!

Pun mâna pe telefon, tastez prefixul pentru San Marino: +378.

FzR!!