duminică, 22 noiembrie 2020

Mai am puțin...

 

Rapidulețul a supraviețuit unei " catastrofe aviatice " în confruntarea cu cei de la Aerostar, doar datorită îndemnurilor, indicațiilor și trăirilor Sufletului Mare de pe banca noastră. 

” Mai am puțin glas. A fost foarte greu, așa cum am anticipat. A fost un meci de suferință. Am început perfect, am avut 2-0, dar, așa cum am vorbit, am întâlnit o echipă care și-a dorit victoria. Legăm victoriile, sperăm să o ținem tot așa. Am intrat în zona play-off-ului, sperăm cât mai sus.

Este extraordinară atmosfera, nu foarte bună, victoriile aduc zâmbete, pe care cred că le au acum și suporterii noștri. Suntem pe patru, nu aveam cum să fim mai sus, momentan, o luăm pas cu pas.

V-am spus că sunt de tricou, nu de manta. 

Trăim clipele frumoase, facem ce putem pentru Rapid. 

Noi, cei cu sângele vișiniu, suntem bucuroși să lucrăm aici și intensitatea emoțională e mai mare ”.

Acesta este secretul revenirii Rapidului!!

Miță nu doar că a resuscitat echipa.

I-a și injectat pe băieți cu vaccinul de 100% eficiență: rapidismul.

FzR!!