marți, 24 noiembrie 2020

Altă întrebare?

Așa sunt eu.
Și înțelegător.
Azi-dimineață, tot la semafor, îmi bate în geam o țigancă cu un puradel de gât:
- Dă și matale 10 lei pentru ăsta micu'!
Îi dau, din celebra mea bunătate 24/24.
Dau să plec "de pe loc".
Îmi bate iar în geam.
- Păi ce faci domne', nu-l iei?!

Nu puteam să-l duc acasă.
La cum mă cunoaște soția, sigur nu mă credea că nu este al meu...
Riscul de a fi căsătorit.
Cristofor Columb nu ar fi descoperit niciodată America daca ar fi fost căsătorit, tocmai din cauza întrebărilor pe care i le-ar fi adresat soția...
- Unde te duc?
- Cu cine?
- Cu ce?
- De ce?
- Ca să descoperi ce?
- De ce tu?
- Pot să vin și eu cu tine?
- Eu ce fac daca pleci?
După ce s-a hotărât ( în sfârșit! ) să meargă la culcare, am destupat și o sticla de șampanie.
- Când te întorci? - Ce îmi aduci??
Pentru a pune capăt întrebărilor, pe seara i-am deschis o sticlă de vin...
- Iubitule, este adevărat că insectele nu au creier?
Astăzi fostul nostru goleador împlinește jumătate de veac.
- Este adevărat, buburuza mea.
La Mulți Ani, More!!

FzR!!