miercuri, 25 noiembrie 2020

O nenorocire

Ea: Invită-mă și pe mine la un cocktail, la un restaurant, la un bar....
Eu: Nu ies cu femei căsătorite!
Ea: Dar eu sunt nevasta ta, idiotule....
Eu: Nu fac excepții!!

Dacă o scot la o cafea ( nu pe ea, pe altcineva! ) și o văd că își da telefonul pe modul avion, atunci e clar că nu sunt singurul care zboară cu compania asta...
Chiar nu contează!
Îi explic însă că vinul roșu se bea în pielea goală, pentru că pătează....
A fost minunat!
A fost un an minunat, zic!!
Un an în care am băut pe ascuns, nu m-am bărbierit des, am mâncat mujdei...
Puteam chiar să port aparat dentar.
Aș fi fost astfel înarmat până în dinți, fără să știe nimeni.
Ce se întâmplă acolo sub mască.

Singura nenorocire rămâne faptul că am fost ținuți departe de Rapid.
Astăzi se împlinesc 262 de zile.


FzR!!