marți, 24 noiembrie 2020

Un pahar

 

Nu se putea să nu-mi folosesc inventivitatea, nu?
Așa voi putea ajunge acasă la orice oră din noapte...
Trag tare!
La fel precum More, curând voi împlini și eu 50 de ani.. 
Dacă voi avea 50 de ani și o găsesc pe una de 25 de ani, înseamnă că mi-am găsit jumătatea?
Îmi iau inima în dinți și-i spun și soției...:
- Să nu mă lași niciodată să stau într-o stare vegetativă, să fiu dependent de niște mașini și alimentat cu lichide.
Dacă o să fiu vreodată într-o astfel de stare, te rog să debranșezi toate aparatele care mă țin în viață!
Și atunci ea s-a ridicat, a închis televizorul, calculatorul și mi-a aruncat șprițul de palincă la chiuvetă.
I-am blocat ușa la dormitor.
Acum aștept să vină sărbătorile.
Să mănânc și să beau și eu pe la alții....
Sigur dacă mă mai primesc.
Până la urmă, la vârsta mea nu mai contează cine sunt și de unde vin.
Ceea ce contează mai degrabă este încotro mă duc.
Și cine călătorește cu mine.
Îi deblochez ușa.
Până la urmă nu mi-a vărsat decât un pahar.
Nu mă pot supăra pe ea.
Și nici pe Rapid.

FzR!!