sâmbătă, 7 noiembrie 2020

Viața Mea

 

De fiecare dată când treceam prin parc, îi dădeam unui cerșetor 5 lei.
După un timp îi dădeam 3 lei și acum doar 1 leu.
Cerșetorul m-a întrebat aseară, după o nouă înfrângere suferită de Rapid, de ce îi dau tot mai puțin și i-am răspuns cu sufletul împovorat:
- Înainte îți dădeam 5 lei pentru că eram singur, după ce m-am căsătorit îți dădeam 3 lei și de când am un copil îți dau câte 1 leu.
- Păi ce faci bă bulangiule tu îți întreții familia pe banii mei?!

Cam asta este viața mea!
Și a ta, rapidistule!!

Cu bune, cu rele, cei ce sunt în teren anul acesta sunt tot ai noștri, reprezintă o nouă încercare și o ocazie de a ne manifesta Iubirea.
Ne-am obișnuit deja.
Cu siguranță însă, dacă am avea o Mașină a Timpului, nu o vom seta niciodată pe anul 2020.

FzR!!