joi, 12 noiembrie 2020

Am fost păcăliți

 

Am fost păcăliți.
Am fost păcăliți încă de când eram copii, în momentele când bucuria ne însemna  doar menținerea în prima divizie, neînțelegând nedreptatea, strigând și plătind apoi pentru acel "AHOE, pentru faima lui Dan Coe ".
Am fost păcăliți, dar eram fericiți.
Am fost păcăliți de bucuria lui decembrie '89, ca apoi să "ne scotocim" după un colț vechi de pâine oferit de capitalism sau  după toanele lui Copos. 
Am fost păcăliți, crezând în dreptate, primind la schimb episoade precum "valiza", "bricheta" sau "barajul".
Am fost păcăliți de planuri de reorganizare și drepturi de televizare.
Am fost păcăliți de Zanfir, Cristescu, Luz Stache, Moraru sau șeici.
Am fost păcăliți.
Am murit și renăscut.
Am fost păcăliți și ademeniți cu un nou proiect și alt început.
Nu am fost păcăliți însă niciodată de cei din teren.
Ei trebuie să înțeleagă faptul că " în gânduri pot încăpea mulți oameni, în suflet însă, vor avea loc doar cei ce știu să ne iubească".
Pe noi suporterii.
Cei ce niciodată nu îmbătrânim.


FzR!!