sâmbătă, 7 noiembrie 2020

Rușine!!!

 
Rapid a ieșit învinsă din ”Primvs Derby”. 

” E o supărare, dar cred că a fost o înfrângere total nemeritată, pentru că am controlat meciul în cea mai mare parte. 

Poate am fost și puțin lipsiți de șansă. 

Nu știu ce a fost la acea fază, cei îndreptățiți să ne spună dacă a fost offside la golul nostru anulat. 

Nu știu dacă la primul lor gol nu a fost offside. 

La al doilea lor gol a fost sută la sută fault în partea noastră stângă. 

Da, nu mai poate fi schimbat, nu sunt genul care să dea vina pe arbitraj, dar a fost un joc echilibrat, în care micile detalii au făcut diferența.

Astăzi cred că atitudinea băieților a fost mult mai bună. Trebuie să ieșim cu toții din criză, să fim unul pentru altul, a declarat Mihai Iosif.

”Nu, nu mai… Bună seara! Nu știu ce se întâmplă cu noi, nu știu ce se întâmplă cu mine. 

Parcă nu sunt eu. 

Trebuie să lăsăm capul jos, să muncim mult mai mult. Nu știu, nu avem alibiuri. 

S-a schimbat antrenorul, problema e la noi. Trebuie să lăsăm capul jos și să acceptăm orice critică. 

Ne e rușine, știu că suporterii sunt supărați și ne doare acest lucru. 

Mergem la antrenamente să muncim mai mult, să ieșim cu capul sus afară.

Mi-e rușine, nu pot să le transmit nimic suporterilor. 

Ne e rușine și acesta nu este spiritul Rapidului. 

Merită mai mult. Îmi cer scuze”, a declarat Antonio Sefer..

Capul SUS, băieți!


FzR!!