vineri, 20 noiembrie 2020

Trăiește clipa!

 

- Și zici că te-a părăsit?
- Da, mi-a trims un mesaj că totul s-a terminat...
- Și tu ce-ai făcut??
- Fasole, că era vineri....
Pe noi aseară nu numai că nu ne-a părăsit norocul, ci chiar ne-a surâs.
Nu vreau să mă laud însă oricare dintre noi rapidiștii atunci când intrăm în scara blocului  până și becurile se aprind singure.
E un semn, nu?
Totul a fost frumos aseară:
Drăghia a jucat meciul cu numărul 100, DJ-ul de la stația de amplificare " a avut grijă" să ne facă mai bine auziți, Finică și R.Ilie au zburdat.

Momentul serii a fost oferit însă de inimosul și neobositul Miță Iosif.

„ Mă simt foarte bine. Am trăit și duminică aceleași momente. Eu cred că arătăm din ce în ce mai bine, cred că am controlat jocul în cea mai mare parte a lui, am avut câteva ocazii mari, suntem mulțumiți cu toții, atât de joc cât și de victorie.

Știți ce a spus Horațiu? 'Trăiește clipa!' Nu pun nicio întrebare. Vrem să promovăm. Suntem aproape de play-off, câștigând acest joc ne apropiem și noi de acea zonă, dar promovarea este departe. Nu mă pot supăra la Rapid. Trăim clipa, ne bucurăm de această victorie, iar restul... Dumnezeu știe! ”

Tot el i-a adunat pe băieți și imaginar am petrecut și ne-am bucurat împreună.

Duminică garnitura noastră oprește în gara Bacău, pentru confruntarea împotriva revelației ultimei etape: Aerostar.

Până atunci trăim clipa!

FzR!!