vineri, 13 noiembrie 2020

O Viață

 

„ Rapidul înseamnă foarte mult pentru mine, este echipa mea de suflet. Mă leagă amintiri foarte frumoase de Rapid, mă bucur că am făcut parte din acel club. Eu am o relație bună cu domnul Victor Angelescu, cu Andrei Nicolescu, pot spune că suntem chiar prieteni. În orice domeniu este nevoie de experiență, văd că se neglijează acest aspect, în ultima perioadă. Vedeți că Dan Petrescu este un antrenor cu experiență care câștigă campioantul de trei ani de zile, are rezultate în cupele europene. Mai e Emil Săndoi, în rest nu mai sunt antrenori cu experiență care sa fie cooptați în staff-ul tehnic.

Din punct de vedere valoric… sigur că s-au făcut foarte multe schimbări față de sezonul trecut. Eu cred că Rapidul are un lot bun cu care poate intra în play-off”, a declarat Florin Marin.

Promisul director tehnic a petrecut în Giulești primii săi 10 ani de carieră fotbalistică.

Mult, puțin?

Cel mai important este că a rămas cu sufletul alături de Rapid pentru întreaga sa viață.

Pentru că fiecare dintre noi suntem datori să oferim măcar o viață Rapidului Nostru.


FzR!!