miercuri, 18 noiembrie 2020

"Schijă"

 
Sergiu Radu, cel care a "înșirat" toată apărarea 5telistă, în sezonul am câștigat cel de-al doilea titlu oficial din istorie, susține că ar fi dispus să o ajute în orice moment Rapidulețul.

„ Mă uit și eu cum se uită toți suporterii rapidiști si este normal să fiu dezamăgit când văd că de fiecare dată au probleme și mai mereu ne împotmolim în meciurile cu echipele din Liga 2. Antrenorii, la randul lor, au zis că nu au avut ce si-au dorit, din punct de vedere valoric al lotului. 

Mă doare, pentru că mi-aș dori din tot sufletul să vad Rapidul din nou în prima ligă. 

Cu cât văd că ne îndepărtăm mai mult de obiectiv sunt mai trist.

Este greu însă pentru că trebuie ținut cont că nivelul de la Liga 2 a crescut. 

Eu aș ajuta Rapidul în orice moment cu orice aș putea, dar nici nu aș fi dispus să mă duc doar de dragul de a fi acolo, fără să știu că pot să ajut cu ceva această echipă”

Am tresărit. Puțin nostalgic. 

" Schijă " al nostru cu siguranță s-ar descurca mai bine decât atacanții de acum, Țâră și Bălan.

Iar pe banca tehnică cu siguranță avem nevoie de oricine cu sânge vișiniu.


FzR!!