joi, 26 noiembrie 2020

Calcul simplu

 

Soția mea este fix ca Andreea Esca.
Mă refer la faptul că îmi prezintă întâmplările de peste zi de juri că sfârșitul lumii e aproape, ca apoi să-mi ureze " o seară excelentă"....
Înainte să-mi ureze și " noapte bună " mi-a cerut să scriem pe o foaie numele a 3 persoane cu care am petrece niște clipe, dacă am avea ocazia...
Ea a scris:
Brad Pitt
George Clooney
Gerard Butler
Eu am scris:
Vecina de la 4
Casierița roșcată de la Kaufland
Fosta mea profa de mate
Noi bărbații suntem așa, mai simpli, nu căutăm lux.
Puteam să fiu bogat, dar am ales să fiu sărac pentru că altfel n-aveam de ce să mă plâng.
Și astăzi am un motiv în plus.
Aud că mijlocașului nostru Rareș Lazăr i-a expirat suspendarea și va fi titular împotriva "rossonerilor".
Cât a lipsit el Rapidul a legat toate aceste frumoase victorii.
Intrarea lui să sper să nu ne risipească speranțele.
Pentru că astăzi avem șansa să urcăm "pe 2" și să mai bem și la bucurie.
Căci de necaz o facem zilnic.
În drum spre casă aud la știri faptul că o bere scurtează viața cu 5 minute.
Conform unui calcul simplu sunt mort din 1821.
Mort după Rapid, zic!

Baftă băieți!!!


FzR!!