luni, 27 iunie 2016

HAZARD

Cel de-al 42-lea meci (partidele le pot numara cu usurinta!) programat la Toulouse a adus fata-n fata Ungaria si Belgia.
Desfasurata parca pe "repede-inainte" si condusa de un Hazard genial, baietii lui Wilmots au aratat un fotbal entuziast.
Semn ca ora exacta inca poate fi data de la Brussels.
Din apartamentul meu, inca membru cu drepturi depline al Uniunii Europene, ma bucur din plin de dozele nerambursabile.
Cu un Kiraly adevarat rege neincoronat ce a ascuns adesea cheile de la poarta sa, Ungaria nu a reusit insa sa tina pasul cu diavolii rosii (imbracati in biciclisti!):
Daca pana acum mi-au parut hazardate propriile-mi declaratii (spuse in oglinda!), aceasta echipa a Belgiei pare sa tinteasca podiumul.
Iar cand coordonator iti este Eden, lucrurile nu pot sa para decat realizabile, iar Raiul (fotbalistic) o mare gradina plina de roade si goluri.

Ca bere este destula.

Pana sa gasesc drumul spre pat, imi acord un ragaz pentru a-mi face o bucurie:
 
Vise placute!

FzR!!